vineri, 8 iulie 2011

In loOve..

Ador viatza, ador sa ascult muzica, ador sa citesc, ador desenatul, ador sa dansez cand nu ma vede nimeni, ador sa pierd noptile la telefon, ador sa stau noaptea tarziu in pat cu leptopul in bratze, ador cartofii prajiti, ador Coca Cola, ador desenele animate, ador Craciunul, ador ziua mea de nastere, ador geografia, ador natura, ador viata de noapte(chiar daca nu am parte de ea), ador broastele, ador ochelarii de soare, ador sa castig, ador sa fiu mereu prima, ador amintirile frumoase, ador cadourile, ador surprizele, ador sa trimit mesaje, ador adrenalina.
 Indragostita de prieteni, indragostita de muzica, indragostita de seriale, indragostita de vampiri, indragostita de zane, indragostita de legende, indragostita de net, indragostita de vorbitul telefon, indragostita da scoala(doar pauzele :D), indragostita de Ian Somerhalder(:X), indragostita de culoarea verde, indrgostita de moda, indragostita de chitara, indragostita de biblioteci, indragostita de excursii, indragostita de iesitul in gasca, indragostita de animale, indragostita de magazine, indragostita de SOMEBODY!
Urasc sa fiu batuta la cap, urasc anumite persoane, urasc sa fiu contrazisa, urasc sa pierd, urasc sa imi fie lene(dar e inevitabil), urasc sa ma cert, urasc dentistii, urasc sa raman fara baterie la telefon, urasc sa ma plictisesc, urasc culoarea galben, urasc singuratatea, urasc dezamagirea, urasc sa imi fie tradata increderea, urasc sa ma cert cu prietenii, urasc sa nu fiu luata in serios, urasc faptul k nu am ambitie, urasc sa fiu speriata, urasc sa nu imi fie impartasite sentimentele, urasc sa imi placa de cine nu trebuie, urasc sa simt iubirea!

6 comentarii:

  1. Si? Ai ajuns la vreo concluzie?=))

    RăspundețiȘtergere
  2. ideea era ca am scris ce imi place mie in viata asta, ce mi-am adus eu aminte :))

    RăspundețiȘtergere
  3. da..am observat..iti plac cam multe si urasti cam putine dintr'o data asA?=))
    mamaa..pai daca ar fii sa scriem pe cine uram noi din liceul nostru..eheee tata!=))))

    RăspundețiȘtergere
  4. moamaa nu imi ajunge tot blogul! =))))))

    RăspundețiȘtergere