joi, 7 iulie 2011

Swaan

Am ajuns sa le invidiez pe lebede! Stau pur si simplu pe apa toaata ziua si se balacesc, caat e ziua de mare. Nu au alta grja decat sa mai bage capul pe sub apa din cand in cand. Ar fi foarte inresant sa fiu lebada macar pentru o zi. Cred ca la cat de mult imi place mie apa, ar fi ca un vis implinit pentru mine, sa fiu capabila sa stau in apa cat vreau fara sa imi afecteze sanatatea. As pluti pe apa toata ziua alaturi de tovarasele mele, lebedele :)). Chiar as vrea asta. Oare ce gandesc labedele? "Hai sa ma bag putin capul pe sub apa sa ma racoresc." "Oare ce imi aduc oamenii de mancare azi?" Sau poate pur si simplu nu gandesc nimic. Poate in mintea lor este un total neant. Singurul lucru la care se gandesc ar fi prezentul. "Acum plutesc pe apa."  "Acum caut de mancare.".. Ar fi ciudaat sa fiu lebada. Dar tot mi-as dori, nu pentru totdeauna, doar asa pentru o zi. Si apoi sa revin la normal.



Dar si ratzele sunt funny. Si ele eu aceleasi activitati ca si lebedele, doar ca ele traiesc in carduri mai mari :)).Si ele stau pe apa toata ziua..Clar mi-as dori sa pot fi pentru o zi si ratza :)). Dar daca as avea de ales bineinteles k as alege lebedele. Sunt mai frumoase. Nu fac discriminari, dar omul tot om ramane, cu slabiciunile lui pentru chipul frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu