luni, 11 iulie 2011

"La baSsa"

Ieri am avut parte de prima zi la piscina de anul acesta. De la inceputul anului am tot asteptat caldura verii, ca sa ma pot balaci cat vreau in apa. Deobicei petrec verile in Spania, si aici prefer piscina in locul marii. Bineinteles ca merg si la mare, dar este mai mare distanta si este mai comod la piscina.
Asa, si ieri, de cand m-am trezit primul meu gand a fost: "azi merg la piscina!". Am mancat cu gandul la piscina, m-am spalat pe dinti cu gandul la pisicina, m-am imbracat cu gandul la piscina, si tot drumul pana acolo am fost numai cu gandul la piscina. :)) Am ajuns relativ repede, ne-am asezat prosoapele pe iarba si hop in apa. La incepul a fost: wow! sunt in piscina!. Dar dupa ce am iesit prima oara din apa deja ma plictisisem. Am intrat si a doua oara in apa, si a treia oara..daar parca nu mai aveam acea stare de entuziasm. Imi era frig si ma dureau ochii de la clor. In mod normal inot aproape numai pe sub apa si nu pot sa fac asta daca nu am si ochii deschisi sub apa, si de la atata clor incepe vederea mea sa o ia razna. Anul trecut dupa multe ore petrecute sub apa incepusem sa vad tot felul de tampenii. Parca eram drogata. Am iesit de sub apa si hop! cerul era mov! am crezut k visez. M-am mai scufundat o data sa imi clatesc ochii. Tot mov era! Nu am gasit remediu. Am plecat acasa curand dupa incident, (tot mov vedeam cerul). Intru eu in casa si am inceput sa ma alarmez, era fum peste tot! Intrebam lumea prin casa daca a luat foc ceva. Cred ca jumatate de ora am cautat sursa fumului. Nineni nu mai vedea fumul acela. Am ajuns la concluzia ca asta era tot de la apa :)). Apoi, stau eu ce stau si ies seara pe balcon sa ma racoresc. Era caldura lumii afara, si ciudat era si ceatza. Fenomene stranii ale climei. De unde, tot de la apa plina de clor de la piscina era..=)).




Anul acesta nu ma mai scuufnd asa des pe sub apa de frica sa nu patesc la fel:)). Desi mi-ar placea daca de data asta as vedea cerul verde. Pentru asta as sta sub apa si 2 ore! :)). Ar fi super tare daca am vedea lucrurile din jurul nostru colorate cum vrem noi :-?. Eu as face cerul verde, iarba albastra si marea rosie :D.

Un comentariu: